Administratie
Artikelen
Waar vind ik mijn facturen?
Met de diensten die je afneemt van MijnPartnerGroep.nl kan je soms opzoek zijn naar al je facturen die ...
Kan ik een betaling storneren?
Een betaling stornerenIndien je bij ons een factuur betaald via het klantenpanel dan wordt deze transactie ...
Opzeggen of beëindigen van het contract / abonnement
Opzeggen of beëindigen van het contract / abonnement Mocht je het contract willen opzeggen of het abonnement ...
Hoe vraag ik een verhuiscode voor mijn domeinnaam aan?
Om je site te verhuizen heb je in sommige gevallen een verhuiscode nodig. Wil je jouw domeinnaam verhuizen ...
Mijn domeinnaam staat in quarantaine, wat nu?
Mocht je onverhoopt vergeten zijn de factuur te betalen dan kan het zijn dat je domeinnaam na verloop ...
Mijn account is suspended / opgeschort, wat is dat en wat kan ik daar aan doen?
Een suspension oftewel opschorting van de dienst treed op als er nog een factuur openstaat die vervallen ...
Kost een ticket aanmaken geld?
Er worden geen kosten in rekening gebracht bij het aanmaken van een ticket met prioriteit laag normaal ...
Hoe betaal ik mijn openstaande factuur?
Om je openstaande factuur te voldoen kan je de volgende stappen volgen.Stap 1: Log in op het klantenpanel ...
Hoe beheer ik de automatische incasso?
Met een aanschaf van een product bij MijnHostingPartner.nl wordt automatisch de optie tot automatische ...